lunes, 6 de diciembre de 2010

3D??? ez eskerrik asko!

James Cameronek Avatar filma estrainatu zuenetik asko izan dira 3D negozioan murgildu direnak. Handik hona estreinatu diren pelikula asko eta asko 3 dimentsiotan izan dira. Gainera, aspaldi esteinatutako pelikulen produktora askok hauek berriz estreinatzea erabaki dute 3D formatoan. Baina galdera hurrengoa da: zertarako nahi duzu zineman 4 euro gehiago ordaindu ordu eta erdi batean hiru txorakeri zuri hurbiltzeko??? Zinema berez, garestia da eta nik, pertsonalki ez dut gehiago ordainduko honengatik.
Eta hori gutxi balitz Madril eta Barçaren arteko "klasikoa" ere formato honetan eman zuten munduko kate batzuetan.
Urrian jokatutako LA Lakers vs. FC Barcelona ere 3 dimentsiotan eskaini zuten.

Youtube 3D formatora ere apuntatu da bideo hau erakusten duen bezala. Badirudi etorkizuna izango dela... Nik espero dut ezetz. Espero dut guzti hau Avatarrek sortutako moda bat izatea eta listo ez zaidalako batere gustatzen. Orain konturatu al gara 3D existitzen dela??? Kaletik paseatzean 3 dimentsiotan ere ikusten dugu eee!! Baten bat igual ez da oraindik konturatu. Nik, behintzat 3D-az gozatzeko paseatzera edo mendira noa eta hortik paisaiak ikusita hiru dimentsiotaz aski gozatu dut. Hobe da hori, ordenagailu baten aurrean egontea baino.

No hay comentarios:

Publicar un comentario